Janina Ahlqvist

Nytt beroende!

Kategori: Allmänt

I lördags fick jag och Sara ngn konstig snilleblixt om att vi vart sugna på flingor...
så ner till ica drog vi och köpte varsitt paket hon puffar och jag coco pops...
inte ätit dessa på flera flera flera år men nu kan jag inte sluta äta dem!
käka typ två paket på mindre än en vecka!!!

Det är inte helt okey med tanke på att det nästan bara är socker...
men seriöst hur sjukt goda som hellst!!
Speciellt när de fortfarande är sådär lite knapriga men mjuka sammtidigt!




Nu blir det göra sig iordning sen IKEA med lilla Sofie!
Tänka, drömma och räkna för min del,
tror sofie kommer ha det lite roigare....
men snart kankse det blir min tur?

// Jajja

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det är så typiskt oss att bli beroende av något sådär. Innan var det choklad och nu är det flingor :) vi är det bästa "beroende-teamet" gumman :)

    2011-03-06 | 18:45:51

Kommentera inlägget här: