Janina Ahlqvist

träning!

Kategori: Allmänt

Kände mig taggad på att springa en runda efter jobbet så det fick det bli!
sprang typ 3km kände att jag skulle börja lugnt...
sprang och poverwalkade i intervaller för att inte dö av syrebrist...
Har typ inte sprungit på ett halvår så det vart massa skönt.
Dock irriterande att benen orkade mer men lungorna inte vville vara med :(


Ganska irriterad på mig själv att jag lät mig själv bli såhär otränad
och ur kondition :(
Så många gånger som jag försök att ta tag i det och misslyckats :(
men nu ska jag verkligen föröska denna gången hoppas bara att jag håller ut.
Så sjukt irriterande bara att veta att man en gång varit massa tränad och orkat massa
men nu verkligen inte orkar alls :(
men nu tar jag i med nya tag!!!



// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: