Janina Ahlqvist

Trött...

Kategori: Dans

Har varit så frutansvärt trött hela denna veckan att jag inte själv kan fatta det...
mycket i huvudet och livet sammtidigt vilket betyder mycket lite sömn...
tro det eller ej men har inte haft igång datorn sen i måndags morse, där av den dåliga update..
kan jue inte blogga från min iphone? och allt annat får jag liksom från den...
nerd har jag blivit, inte helt okey faktiskt...

Legat och knarkat Hellcats hela kvällen, dvs bara haft en jajja fredags kväll..
vilket typ aldrig händer men ganska skönt!
Sen testade jag även mitt dansspel till Wii...sjukligt KUL!
svårt men kul!


Nu sa jag nanna upp och dansa med tjejerna i morgon, extra träning inför kvällen då
de ska dansa på ett ungdomsmöte i Anderstorp :)





// Jajja


holding on to a broken dream..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: