Janina Ahlqvist

Dans!

Kategori: Allmänt

Känns som om att det enda mitt liv består av just nu är dans och jobb...
och det är UNDERBART! Har idag häng i kyrkan och skrivit program för avslutningen
som händer den 6 December kl 18.00 lägg det på minnet!
Insett att snart drar julborden igång och då kommer jag verkligen inte ha någon tid över
att fixa och trixa med sånt så får göra det nu när jag har tid!
I eftermiddag är det dags för dans med minsta gruppen (9-11) massa skoj!
Sen kommer bella och vi ska göra lite steg till mina tonåringar
sen hem och sova för börjar jobba 21,42 JIPPI! NOT
fett opepp på att jobba nattskift men men vad gör man?
Igår vart jag och handlade julklappar till mina underbara brorsöner :)
det e ngt man också måste göra i god tid eftersom jag åker till Idre runt den 15 december :D
o innan dess har jag jobbat miljoner med julbord och haft mitt vanliga heltidsjobb på det och
fyra dansgrupper...blir inte så mkt tid över så man får helt enkelt passa på!
När man ska vara bort i fyra månader inser man att det är sjukt mkt som
måste fixas och trixas med innan man åker, känns helt galet att köpa
julklappar redan nu och tänka på sånna grejjer men sen hinner jag jue inte... :(
nu tillbaka till arbetet här... Koreografi som ska göras!
btw sjukt bra låt
Lyssna på den!
// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: