Janina Ahlqvist

Internetlös...

Kategori: Allmänt

Händer inte så mkt här för har inget internet hemma....
just nu sitter jag i kyrkan o ska egentligen dansa, men min hals gillade de inte sådär
värst mkt...så får se hur det går i morgon...ska ha tre grupper... hmm,,...
men de löser sig nog, de gör det alltid :D
Börjar dock få spunk på att inte ha ngt nät, ska försöka ta tag i det snart...
och med snart menar jag efter nästa lön :P
Samlade massa vuxenpoäng igår! Lagade bilen helt själv! den ni!
Lyckades få alla lampor att funka, byta ut hela höger blinckers samt byta lampa på den!
Den ni! jag vart massa imponerad! Sen städade jag , diskade o vek tvätt innan jag kröp ner i soffan och tittade p film o bara tog det lugnt!
"Letters to Juliet" underbart söt film!
rekomenderas starkt!
Här e Be för Sverige filmen för er som inte sett den :P
Awesome I know!
Mina danstjejer e så duktiga!!!
// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: