Janina Ahlqvist

Blondie!

Kategori: My hair

Omgång tre är avklarad och jag är numera blond igen! Inte helt 100 som jag vill ha det men blont :) en omgång till och massa silver-schampo så är jag där :)

Farbror doktor vart en söt fru doktor istället som skickade mig till röntgen i morgon något annat vettigt hade hon inte att säga :/ anti inflatoriskt fick jag osså utskrivet till mig så vi får se vad som händer :/ får iaf åka ut på äventyr i morgon! Ska leta upp Täby centrum och sen sjukhuset, kommer bli intressant!

Sen råkade jag gå in på biblioteket här i Vaxholm och är nu fast i en ny bok :) glömt hur nördig jag är som älskar bibliotek ! Sån skön stämning och det luktar så gott av böcker! Måste ta mig in till biblioteken i stan, minns hur mycket jag tyckte om götets så antar att sthlms är ännu bättre? ;)

// Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: