Janina Ahlqvist

Börja igen?

Kategori: Allmänt

Funderat på om jag ska ta och börja blogga lite igen kankse?
Inte för att mitt liv involverar så mycket annat än jobb egentligen men på samma gång så är det ganska skönt att skriva ibland när man kommer på grejjer plus att jag jobbar jue faktiskt restaurang så hinner jue aldrig updatera mina vänner på vad som händer i mitt liv då jag jobbar när de är ledig och vise versa...
 
 
Så bor alltså i Stockholm, lr Vaxholm om vi ska vara korrekta här ;) 
Inneboende hos en jätte skön kvinna, jobbar på ett ställe som heter BallBreaker 
ligger på Kungsholmen (e det bara jag eller är det extremt mycket holmar här omkring)
Extra knäcker som frukostvärdinna på ett hotell på söndagar (Nordic Light) jätte fint hotell. 
Så tutar och kör helt enkelt! Har nästan börjat få "lite" koll på att hitta med! De ni!
 
 
Men det jag ville komma till var att igår så vart jag på Gospellmässa här i Vaxholm tillsammans med kvinnan jag bor med och folk hon kände. Massa trevligt vart det. Gladys Del Pilar elller hur det nu stavas vart solist, sen vart det tre körer i bakgrunden och en jätte duktig tjej som var körledare! Gladys hade de nästan kunnant skippa tycker jag, för mycket whyelande (stavning) man hörde typ inte alls vad hon sjöng vilket vart sjukt tråkigt!
Men det var iaf riktigt mysigt att gå! 
 
 
 
 
 
Lite musik från gårdagens mässa :P
 
// Bless Jajja
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: