Janina Ahlqvist

Gåshud!

Kategori: Dans

Ja då vart ytterligare en dag på jobbet över, eller ja den vart över för fett länge sen men fastnade lite med att fixa med mobil och dator, Ja jag e kung och teknisk :P Men ska jag sitta fyra timmar på buss ner till jönköping och sen ytterligare en timme innan jag äntligen är hemma så måste jag jue ha något att roa mig med :P
 
så just nu håller jag  på och syncar min iphon med mitt spotify på datorn så jag får massa bra musik som inte finns på spotify annars :p massa nice :D sen råkade jag fasta med min youtube kanal och tittade på gamla danser, denna får jag fortfarande gåshud utav, tycker den är så sjukt mäktig!!
 
 
saknar mina underbart duktiga dansare!!!!
 
 
Blir dansa lite när jag är  hemma faktiskt, lite nytt i åtanke så håll utsikt för det för de kommer bli awesome!! Så kommer få utlopp för lite kreativitet när jag e hemme med både att måla och dansa, känner att det kan vara lite behövligt! Ne nu kallar kudden! eller kanske man ska dygna så man sover på bussen? Nah låter som en dum plan kudden it is! 
 
Everytime I dance, I turn in to a
BETTER version of me..
 
 
// Bless
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: