Janina Ahlqvist

Småland!

Kategori: Allmänt

Varit fullt ös sen jag kom hem i förrgår, det hela börjar med att bror ringer och frågar om jag ska med på taco kväll hos andra bror med alla syskonbarnen, självklart säger jag och vi har en massa trevlig kväll :D
 
sen mys hos bror igår, städa ut lite i mitt förråd, kvalitets tid med en underbar vän och sen avslutas dagen med middag hos pastorn med famlij. Riktigt trevliga dagar måste jag säga! idag är planen, ja lite  osäker tänkte dansat och myst med brorson men huvudet är inte riktigt med mig så får se vad jag roar mig med idag, kanske bara chillar hemma och målar lite... kan vara behövligt det också :)
 
lite bilder från dagarna :
 
 

 

  

                   
 
Lyckan över att vara fastrer till dessa underbara små krabater är obeskrivlig!
 
// Bless
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: