Janina Ahlqvist

13 Maj

Kategori: Allmänt

Helgen topp är en unge på typ fyra år som sitter och äter frukost i full polis mundering och nynnar på kulten introt till polisskolan! Helt sjukt klockrent! Typ dog!

Annars har helgen verkligen inte alls varit spännande, men behövde lite ro innan jag kör igång med massa jobb nu i två veckor innan det är dags för dop :)

Saknar mina brorsöner massor idag, fick prata lite med Ville igår och inser att de vara växer och växer när jag inte är där. Kommer vara så sjukt stora när jag kommer till Småland nästa gång :/

Och för att totalt byta ämne så är häxorna i Hansel & Gretel typ de fulaste jag sett på länge! Nästan att man blev lite rädd! Men bara nästan :) nu snart hemma efter att ha varit vaken sen 04:15... Och i morgon är en fullspäckad dag trots ledighet! :O måste lära mig att ta det lugnt men de kan jag göra när jag blir gammal ;)

// Bless

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: