Janina Ahlqvist

19 maj

Kategori: My hair

Just nu är mina gamla scouter nere i Småland på mini-scoutläger och ja, jag lovar är inte alls avundsjuk... Inte alls... Hade hellre varit ute i skogen och haft tältmys! Men i augusti blir det äntligen min tur! Tills dess får jag helt enkelt nöja mig med vad Vaxholm har att erbjuda och jobba jobba jobba...

Planerna för sommaren håller sakta men säkert på att falla på plats, bara en sista puzzelbit som ska klaffa så är alltig klart sen :) så bara hoppas på det bästa!

För övrigt är det få gånger jag faktiskt kan säga att jag tycker rätt låt vann ESC. Hon var duktig och låten vart mycket bra! Sen att det var sjukt mycket loreen över den är en annan femma! Men helt klart en värdig vinnare!

Nu tuta och köra ytterligare ett frukost/brunch pass! Jippi! Fett taggad ... NOT! Men det e lite trevligt iaf :)

//Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: