Janina Ahlqvist

ESC

Kategori: Allmänt

Tänkte vara duktig innan och lägga mig i tid men såg sen på FB att första kvalet till ESC vart så blev rusa te soffan och spana. Asså jag vet inte om de var bra eller dåligt, tycker mest att allt är ett stort skämt nu mera och att alla länder satsar mer på att sticka ut med konstigheter istället för att faktiskt skicka bra grejer! Sen finns de jue självklart guldkorn som är bra och även snygga koreografien i de galnaste låtarna. Men asså seriöst, rappande astronauter? De tar väl ändå priset?!! Eller dansarna som såg ut att vara sälar på torra land i bidrag 15?!

Men men nu ska jag sove lite, ska visst jobba frulle imon. Chefen ringde tidigare idag och fråga, måste verkligen lära mig att säga nej! Men som tur e börjar jag inte fören 07.30 så liiite sovmorgon iaf.

//Bless

För övrigt skickade bror denna bilden innan på Joel! Älska!! Rölli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: