Janina Ahlqvist

Göteborg!

Kategori: Allmänt

Nu äntligen har jag internet hemma i lägenheten igen och kan blogga från datorn!
här kommer en recap på vad som hände och skedde i GBG :D
 
Det var en helt fantastisk och välbehövd mini semster och fick spendera massa tid med folk jag inte sett på evigheter och som jag saknat massor! Jag spenderade hela måndagen med Sara då de vart massa bus, shopping och skitsnack på schema och även lite oväntade men väldigt trevliga äventyr :D
 
Tisdagen då de vart Valborg spenderades i en park men massa skratt, skoj och stim :D sen vidare och titta på cortensen (?) som är väldigt lik våran karneval hemma fast utan poäng jakt... sen vidare på förfset för att sluta på Chalmers och deras galna valborgsfest där jag även blev skallad i en hoppborg. känner att jag lämnar det där... en helt sjukt galet rolig dag med massa nya bekantskaper och umgås med gamla osså :D
 
Onsdagen bjöd på chill och lite egentid! Jupp spenderade faktiskt lite tid i solen själv läsandes! De ni! träffade även på Angelica lite random och det blev fika och skitsnack! massa massa trevligt sen vidare och chilla i soffa och bli invigd till serien Arrow som jag nu mer är smått besatt av och ska nörda med så fort jag skrivit klart :D som sagt lyckan över att ha internet igen :P
 
så Göteborg vart helt oförglömligt och underbart på alla de vis! men det var även skönt att komma hem till sthlm igen :D saknar dock massa folk men ska tillbaka den 8/6 och då blir det kalas och fira Sara som tar examen!
 
här kommer en bildbomb utan större förklaringar de får ni lista ut själva :P
 
// Bless
 
      
  
 
  
 
  
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: