Janina Ahlqvist

Happy :-)

Kategori: Allmänt

Ja asså denna dagen har varit ett stort skämt på jobbet , på riktigt! Varit fett lost idag ingen aning om varför egentligen... Men huvudet har helt enkelt inte varit med idag :(

Men har iaf inte haft några större missar än att jag varit lite mer långsam än vanligt , okey jätte mycket mer långsammare än vanligt. Men mina gäster har varit nöjda iaf vilket alltid är ngt...

Sen börjar jag faktiskt tröttna på att ha ont i min dumma hand. Tycker att den kan må bra nu! Men neee de tycker inte den och ytterligare en vecka innan jag får träffa farbror doktor :(

MEN trots detta är jag Glad :) det är fantastiskt väder på dagarna, varmt när jag åker hem och ja allt är inte alltid vad det ser ut att vara :D

Btw här e mina nya fina skor med :) som e te dopet och de andra ja till när jag känner för det ;) fick följande hem från GBG :)


// Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: