Janina Ahlqvist

Hej hej hallå!!

Kategori:

I know sa att det skulle infinna sig en recap på Min mini semester här igår men försov mig lite så han. Aldrig skriva den :( vill göra de på datorn nämligen. Så i morgon får ni den ist :D jobbar dubbelpass idag så hinner inte riktigt med det idag :/ redan på G till jobbet. Fett opeppad! Vart så sjukt skönt att vara ledig, kändes som om att jag vart iväg betydligt längre än tre dagar vill jag lova! Men vilka tre underbara dagar :D

Och kände att igår vart första gången på länge jag faktiskt kände mig utvilad på jobbet!

För övrigt är jag mega super duper sugen på att klippa kort hår igen! Ja jag vet ingen är förvånad! Men ska verkligen försöka att hålla mig! Men vill vill vill!!!!

// Bless


Bjuder på bild på mig o bästis från i måndags ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: