Janina Ahlqvist

Pigg?!

Kategori: My hair

Ja asså klockan är 05 på morgonen och jag är pigg?! Sitter på bussen på G te jobbet vilket betyder att jag nästan varit uppe i redan en timme... Inte helt okey! Men tror att de kan ha något att göra med att det är så ljust ute? Folk brukar väl säga det? Men det är för övrigt sjukt skönt att de är de, sen älskar jag faktumet att varje dag jag vaknar är allt snäppet grönare än dagen innan! Så sjukt vackert här ute alltså!

För övrigt spenderades gårdagen med att ligga i sängen/soffan och glo på sailor moon och läsa min bok. Åt något dåligt i tisdags så bara sjukanmäla sig och härda ut. Sådär roligt faktiskt!

Nu är det dubbelpass som gäller sen i morgon är det ÄNTLIGEN dags för läkaren! Så håll tummar och tår att det går att göra något åt min lilla handled!

//Bless

Btw fixade utväxten här om dagen och en liten sneek peek på klänningen till dopet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: