Janina Ahlqvist

The notebook

Kategori: Texter

Finns det en sötare eller sorgligare film än the notebook? Bölar lika mycket varje gång jag ser den! Men den filmen ger en hopp :) vi har ätit tacos och myst till filmen här hemma när vi e hemma samtidigt för ovanlighetens skull, sen är även hennes dotter på besök vilket är massa trevligt så en lugn hemmakväll :)

Sen gör mitt öra för övrigt galet ont bytt töjning nu igen, men vill man vara fin får man lida pin! Hoppas bara att jag får i pluggen till dopet ... Att den föll ut när jag var i Gbg gjorde att jag var tvungen att gå tillbaka ett par steg vilket sög :( men men nu är jag iaf på god väg igen :)

Nu ska jag faktiskt ta och vara duktig och lägga mig, kl står på 04.15 i morgon... Öppnar frukost. Men som tur är jobbar jag inte kväll, men segt att jobba på min lediga måndag. Men eftersom de blir så mycket rännande till Småland nu så måste jag ta igen det lite :/

Sov gott och dröm sött om alla små kryp ni mött :)


// bless

Baby whenever you are ready just come and get it, even if it takes forever I will be waiting. This love ain't over yet..,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: