Janina Ahlqvist

Underlig morgon!

Kategori: Allmänt

Råkade gå och lägga mig en aning sent igår om man tänker på att jag ställde kl på 05.15 men de störda är dels

1. Att jag inte lyckades somna till en början.
2. Att när jag väl somnat och drömmer massa och vaknar igen har de knappt förflutit någon tid alls. Var typ som om att tiden gick i slow motion eller något! Jätte udda!
3. Jag kände mig hela tiden fett utvilad!

Ja en väldigt väldigt lustig morgon men nu är jag iaf påväg till jobbet. Tagga dubbelpass alltså.., hade absolut inte hellre legat ute i solen och byggt på min bränna... Absolut inte! Men lyckan som uppstod i morse när jag såg att jag faktiskt fått färg!!!

Och hur underbart är de inte för övrigt att solen typ e halvvägs uppe när jag åker? Solglasögon ! Yes jag missbrukar dem! Men man blir piggare och mer taggad på dagen!

Btw är det bra när handleden säger ifrån redan innan jag börjar jobba? Skit hand!

// Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: